Freshkia wprowadza swoją gamę zdrowych przekąsek w ramach kampanii "Twoje przekąski, twój moment".
2024-06-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Osoby starające się prowadzić zdrowy styl życia wiedzą, jak wyzwanie stanowi wybór świeżych, pożywnych i zdrowych alternatyw, aby zaspokoić głód między posiłkami. Freshkia, innowacyjna marka z grupy Foodiverse w Hiszpanii, prezentuje swoją gamę zdrowych i innowacyjnych przekąsek.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem