Greenyard raportuje wzrost sprzedaży o 5,6%, napędzany wyższymi ilościami i podwyżkami cen.
2025-02-18 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W ciągu dziewięciu miesięcy kończących się 31 grudnia bieżącego roku finansowego 24/25, sprzedaż netto na zasadzie LfL (Like-for-Like) Greenyard dalszo wzrosła o 5,6%, osiągając wartość 3 953,2 mln euro w porównaniu do 3 742,4 mln euro w tym samym okresie w ubiegłym roku. Ten wzrost jest wynikiem większych wolumenów (+3,4%) oraz wzrostu cen.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem