Greenyard raportuje wzrost sprzedaży o 6,1% i wzmacnia swoją pozycję finansową.
2024-11-19 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Greenyard zgłosił wzrost sprzedaży netto na podstawie porównywalnych danych o 6,1% (152,7 mln euro), co przyniosło całkowitą sprzedaż netto na poziomie 2 641,0 mln euro. Ten wzrost był wynikiem 2,4% wzrostu związanego z działaniami kompensującymi inflację, wzrostu o 2,9% wolumenów w segmencie świeżych produktów oraz wzrostu o 0,8% sprzedaży usług i transportu.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem