"Hiszpania i Francja są naszymi głównymi celami, a maniok jest naszą wizytówką"
2025-11-03 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Rynek manioku w Kostaryce obecnie doświadcza mieszanki sprzeczności. Pablo Quirós z firmy Tubertico, która ma ponad 20 lat doświadczenia w produkcji i eksporcie bulw, takich jak maniok, igname, malanga i taro, wyjaśnia: "Sprzedajemy tę samą ilość pod względem ekonomicznym, ale w mniejszej ilości.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



