Hiszpańska marka jagód oczekuje, że będzie nadal rosnąć w eksporcie.
2025-07-01 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Po trudnej kampanii jagód, spowodowanej wpływem pogody, Sociedad Cooperativa Andaluza Santa María de la Rábida (Fresón de Palos) zdołała zwiększyć wolumen produkcji w porównaniu do poprzedniego sezonu i kontynuuje wzrost aktywności eksportowej, jednocześnie konsolidując swoją działalność.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem