Inwestycje w łańcuch chłodniczy wspierają eksport świeżych produktów z Gambii.
2025-11-06 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kiedy Modou Njie założył Farm Fresh w 2014 roku, zakupy online były nadal nowością w Gambii. Penetracja internetu była niska, płatności cyfrowe dopiero się rozwijały, a większość konsumentów wolała kupować jedzenie na otwartych rynkach. Njie, który miał doświadczenie w dziedzinie technologii i konsultingu, podjął ryzyko wprowadzenia.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



