Jak rozmawiać z nabywcą detalicznym?
Jak przemówić do kupującego? Jakie są najczęstsze błędy podczas rozmowy z nowym nabywcą? Co mają ze sobą wspólnego i czym się różnią w zależności od kraju pochodzenia?" - to niektóre z pytań, na które zostaną udzielone odpowiedzi podczas webinarium organizowanego przez Fresh Food Leader w czwartek 14 marca o godzinie 15:00 -...
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.