Kampania w Wielkiej Brytanii promuje sezonową brytyjską dynię.
2025-10-14 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Veg Power, brytyjska organizacja non-profit promująca zdrowe jedzenie, ogłosiła współpracę z firmami Sakata, Barfoots i Waitrose w ramach kampanii "Lepsze z Dyni Piżmowej 2025", której celem jest zachęcanie konsumentów do gotowania z brytyjsko uprawianą dynią piżmową. Inicjatywa ta zbiega się z okresem szczytowego zbioru.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem