Kiedy strategie biznesowe i marketingowe przynoszą zmiany w przemyśle soków owocowych
2024-06-18 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Wraz z nadejściem lata, konsumpcja soków owocowych rośnie zarówno w domu, jak i w sektorze HoReCa (hotele, restauracje i kawiarnie). W rezultacie operatorzy poszerzają swoją ofertę, która stała się bardzo zróżnicowana na rynku, który jest jednak kompletnym labiryntem, gdzie z pewnością obowiązują regulacje.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem