Lidl bije rekordy sprzedaży w Hiszpanii
2024-07-18 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Lidl osiągnął nowy kamień milowy w Hiszpanii, zamykając ostatni rok podatkowy (tj. od 1 marca 2023 r. do 29 lutego 2024 r.) z rekordowymi przychodami netto w wysokości 6 572 milionów euro. To osiągnięcie oznacza wzrost o 8% w porównaniu z poprzednim rokiem, umacniając jego pozycję jako trzeciego operatora na hiszpańskim rynku.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem