Lidl testuje mobilny supermarket na wsi na Węgrzech.
2025-11-05 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Lidl wprowadził nowy format mobilnego sklepu na Węgrzech, aby pomóc dostarczyć podstawowe produkty do małych miasteczek bez supermarketów. Inicjatywa działa od 17 października do 6 listopada i obejmuje specjalnie dostosowany minibus, który pełni rolę sklepu spożywczego i podróżuje przez tereny wiejskie przez kilka godzin każdego dnia.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



