"Lokalne to kwestia handlu, a nie podkreślania 'dobrych dla samopoczucia' producentów"
2024-12-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Wielu właścicieli supermarketów stosuje lokalne zakupy jako sposób wyróżnienia się na tle konkurencji. Klienci uwielbiają świeże, regionalne produkty, co wzmacnia lojalność klientów. Jednak lokalne zakupy często okazują się skomplikowane i czasochłonne, dlatego ich opłacalność nie zawsze jest oczywista. W Holandii, Eline van...
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem