Namibijska firma rozpoczyna działalność aplikacji do zarządzania produkcją rolno-żywnościową.
2024-10-01 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Namibijski start-up Fudlink planuje wprowadzić mobilną aplikację, która ma zmienić handel rolniczy w kraju. Premiera aplikacji jest zaplanowana podczas Windhoek Agricultural and Livestock Show 2024, jak ogłosił Twama Nghidinwa, założyciel Fudlink Agricultural Technology.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem