"Obecnie przewidujemy, że początek zbiorów zrówna się z zeszłorocznym sezonem truskawkowym".
Podczas spotkania producentów w połowie marca, Frutania zaprosiła wielu producentów i prelegentów branżowych do swojej siedziby w Grafschaft. Uczestnicy zostali zaproszeni na prezentacje ekspertów dotyczące szeregu tematów kluczowych dla branży owocowej, takich jak woda i zrównoważony rozwój, jakość i handel detaliczny...
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.