Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Pierwszy raz udało nam się połączyć Peru i Egipt bez użycia transportu lotniczego"

2025-02-21 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Dyrektor zarządzający ElbeFruit, Bertrand Sabadie, przygląda się kampanii peruwiańskiej dla słodkiego groszku, swojego flagowego produktu. Jest to również okazja do podsumowania obecnych trendów i naszkicowania ogólnych zarysów nadchodzącego sezonu. © ElbeFruit Dłuższa kampania peruwiańska "W tym roku, dla

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem