"Pierwszy raz udało nam się połączyć Peru i Egipt bez użycia transportu lotniczego"
2025-02-21 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Dyrektor zarządzający ElbeFruit, Bertrand Sabadie, przygląda się kampanii peruwiańskiej dla słodkiego groszku, swojego flagowego produktu. Jest to również okazja do podsumowania obecnych trendów i naszkicowania ogólnych zarysów nadchodzącego sezonu. © ElbeFruit Dłuższa kampania peruwiańska "W tym roku, dla
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem