"Po sukcesie naszej manioku w Stanach Zjednoczonych, teraz skupiamy się na Europie."
2024-10-29 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kostarykańska maniok oraz inne tropikalne produkty, takie jak chayote, dynia i malanga, zyskują popularność na rynku amerykańskim. Istnieje rosnące zapotrzebowanie na nie w supermarketach i zyskują one coraz lepszą reputację. "Nasze produkty są bardzo dobrze pozycjonowane i rozpoznawalne w Stanach Zjednoczonych,"
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem