Polskie sklepy planują wspólny projekt, aby dołączyć do EMD.
2025-07-21 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Grupa polskich detalistów, w tym Grupa Eurocash, Grupa Chorten i Netto, ogłosiła plany utworzenia sojuszu zakupowego typu joint-venture, aby dołączyć do Europejskiego Stowarzyszenia Marketingu i Dystrybucji (EMD) AG, wiodącej grupy zakupowej i marketingowej w Europie. Ostateczne członkostwo jest uzależnione od uzyskania zgody na fuzję.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



