Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Producent szklarni wprowadza nową tożsamość marki.

2025-10-23 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Pure Flavor® wprowadził odświeżoną tożsamość marki, która po raz pierwszy została zaprezentowana w zeszłym tygodniu podczas Międzynarodowej Wystawy Produktów Rolno-Spożywczych i Kwiatowych IFPA 2025 w Anaheim, Kalifornia. Ten odświeżony wizerunek ma na celu umożliwienie firmie bezpośredniego kontaktu z rodzinami i detalistami, zachowując jednocześnie wierność wartościom firmy.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem