"Produkujemy o 300% więcej pitahai niż jest to potrzebne."
2024-10-24 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Pitahaya, owoc bogaty w witaminy i minerały, przestał być egzotyczny i stał się produktem o wysokim popycie. Jednakże, stoi on w obliczu rosnącej konkurencji, szczególnie ze strony Azji. "Wietnam był jednym z pierwszych, który wprowadził go na rynek, ale pitahaya pochodzi z Ameryki" - powiedział Mariano Zambrano, dyrektor generalny.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem