Promowanie produktów dotkniętych zmianami klimatycznymi: przekaz odpornościowy może zwiększyć akceptację konsumentów.
2025-02-05 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Konsekwencje ekonomiczne marnotrawstwa jedzenia w Australii są znaczące, szacuje się, że rocznie traci się 36,6 miliarda dolarów. Znaczna część świeżych produktów spożywczych jest odrzucana na farmie z powodu niedoskonałości kosmetycznych, takich jak wygląd, rozmiar czy dojrzałość. Ten problem od dawna jest dostrzegany.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem