Przebranżowienie producenta szklarni ma na celu dalsze nawiązanie więzi z konsumentami i sprzedawcami.
2025-10-14 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W ostatnich latach producent szklarniowy Pure Flavor® dokonał znaczących inwestycji w zwiększanie powierzchni uprawnej oraz reagowanie na rosnące zapotrzebowanie na swoje produkty. „Znacznie się rozwinęliśmy i dojrzeliśmy poprzez rozbudowę produkcji, dystrybucji oraz innowacji produktowych na terenie Ameryki Północnej."
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



