Rynek etniczno-egzotyczny "jak gleba, która nie odprowadza już wody"
Segment etniczno-egzotyczny zmienia się każdego dnia, każdej godziny, a nawet każdej chwili. Giorgio Donnarumma, kierownik sprzedaży w Nuovafrutta, wyjaśnia, że "jest to bardzo specyficzne okno, ponieważ wszystkie produkty przechodzą przez okres niepewności. Do tego dochodzi susza w Kanale Panamskim i kryzys na Morzu Czerwonym. Wiele osób obawia się załadunku produktów na wypadek...
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.