Satysfakcjonująca kampania truskawkowa, pomimo zmiennych warunków pogodowych
2024-06-24 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Biogaronne właśnie zakończyło kampanię truskawkową, która była całkiem satysfakcjonująca pomimo zmiennych warunków pogodowych. „Ostatnie tacki sprzedaliśmy 7 czerwca. Kampania przebiegła dość dobrze. Mieliśmy niższe wolumeny niż w zeszłym roku, ale bardziej atrakcyjne ceny dla producentów” - wyjaśnia Vanessa Bersuat, szefowa.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem