Schur i Ishida poszerzają partnerstwo, aby ulepszyć rozwiązania z zakresu automatyzacji i kontroli jakości.
2025-01-27 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Schur, firma rodzinna zajmująca się opakowaniami założona w Danii w 1846 roku, oraz Ishida, japońska firma założona w 1893 roku, ogłosiły rozszerzone partnerstwo w celu wzmocnienia współpracy w dziedzinach automatyzacji, ważenia i systemów kontroli jakości. Schur, obecnie zarządzana przez szóstego
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem