"Słabe segmentowanie, błędne postrzeganie, skomplikowana logistyka - rzeczywisty hamulec na rynku egzotycznych produktów we Włoszech"
2025-07-15 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Rosnące spożycie, złożona logistyka i nadal ograniczona segmentacja dystrybucji we Włoszech - to niektóre z charakterystycznych cech egzotycznego i przeciwsezonowego sektora według Giorgia Mancuso, jedynego dyrektora firmy Viento Tropical, zlokalizowanej w regionie Marche we Włoszech.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem