Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Sprzedaż netto Greenyardu porównywalna do ubiegłego roku wzrosła o 4,4% w pierwszym kwartale.

2024-08-27 00:00
Źródło: Freshplaza.com
W pierwszym kwartale bieżącego roku finansowego 24/25, sprzedaż netto Greenyardu na bazie porównywalnej (LfL) wzrosła o kolejne 4,4% i wyniosła 1 337,5 mln euro, w porównaniu do 1 281,3 mln euro w tym samym okresie ubiegłego roku. Wzrost jest głównie wynikiem większej ilości sprzedanych produktów (+2,8%) oraz zwiększonych obrotów z usług.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem