Sprzedaż zdrowego, sezonowego brukwi wzrosła o 23% w tym roku w Tesco.
2024-08-28 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
"Marki zestawów posiłków powinny zrezygnować z marketingu opartego na zniżkach" - Wnioski Patricka Stala, Wiceprezesa ds. Marketingu. Grupa HelloFresh poinformowała: "Z ponad miliardem dostarczonych posiłków rocznie, Grupa HelloFresh jest jedną z największych na świecie firm spożywczych działających bezpośrednio na rzecz konsumentów. Każdy z naszych ośmiu rodzajów posiłków."
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem