"W tym roku sprzedaliśmy większe ilości produktów z Izraela niż w poprzednich latach, co dowodzi, że jakość zawsze zwycięża."
2025-12-02 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
"André Nieuwenhuis z FruitPro mówi: „Mimo sytuacji wojennej, w tym roku nie otrzymaliśmy mniej handlu z Izraelem”. Oczywiście, to był bardzo intensywny okres dla naszych kolegów w Izraelu, ale w końcu udało im się nawet wyeksportować większe ilości niż w poprzednich latach. To raz jeszcze pokazuje, że..."
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



