"Zmniejszenie strat związanych z zepsuciem zwiększa marżę nawet o dziesięć procent"
2024-06-25 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Holenderska firma Contronics oferuje rozwiązania z mgłą suchą dla sprzedawców spożywczych. Lennard Riskop jest Kierownikiem Sprzedaży odpowiedzialnym za Niemcy. "Mgła sucha tworzy strefę klimatyczną dla produktów, co pozwala nam zmniejszyć straty nawet o 40 procent. Wysychanie świeżych produktów jest opóźnione, co ma
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem