Zwiększony budżet na rolnictwo i żywność ze strony Komisji Europejskiej budzi pytania dla sektora świeżych produktów rolnych.
2025-09-12 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W debacie nad stanem Unii w Parlamencie Europejskim w tym tygodniu, przewodnicząca Komisji Ursula von der Leyen ogłosiła zwiększenie budżetu na promocję produktów rolno-spożywczych oraz wprowadzenie nowego brandingu "Kupuj europejskie produkty spożywcze" w ramach finansowanej przez UE polityki promocyjnej. Choć te zapowiedzi zostały przedstawione jako
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem