Carrefour promuje produkty z Doliny Aosty od firmy Cofruits.
2024-07-23 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Podkreślanie doskonałości enogastronomicznych danego regionu zawsze było charakterystycznym elementem Carrefour, co podkreśla obecność w swoich punktach sprzedaży poprzez promocje, specjalne wydarzenia i dedykowane wystawy. W tym celu zorganizowano regularne spotkania w różnych.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem