Istnieje zamieszanie wokół produktów ekologicznych: 90% osób nie wie, co to oznacza. Zaangażowanie Carrefour w ich upowszechnienie.
2025-05-22 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Nowa ankieta potwierdza konieczność poprawy komunikacji na temat produktów ekologicznych. Przeprowadzona została przez Carrefour Włochy we współpracy z Human Highway z okazji Święta Ekologicznego. Jeden z najbardziej uderzających wyników to fakt, że tylko 11,6% Włochów ma dogłębną i poprawną wiedzę na temat produkcji biologicznej.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem