La Linea Verde, kampania promująca świeże zupy DimmidiSì.
2025-10-31 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Od 2 listopada ruszy lot kampanii reklamowej jesiennej promowanej przez La Linea Verde i poświęconej świeżym zupom marki DimmidiSì. Celem jest zaangażowanie młodszej publiczności i osób zainteresowanych dobrym samopoczuciem. Komunikacja wielokanałowa jest prowadzona przez Agencję Armando Testa.
Freshpointmagazine.it
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



