Wzrost sprzedaży produktów ekologicznych wynosi 47%, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży organicznych produktów.
2025-11-07 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Marka dystrybutora napędza powszechne zakupy, ale jeszcze bardziej zieloną żywność. Jeśli marki własne dystrybutorów stanowią 30% sprzedaży w handlu detalicznym, to dla produktów ekologicznych udział ten skacze do 47%. Jest to jedno z danych zawartych w raporcie Focus Bio Bank-Supermarkety & Specjalistyczne 2025. Ożywienie sklepów.
Freshpointmagazine.it
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



