Codziennie aktualizujemy ceny z rynków i skupów – miej pewność, że zawsze masz najnowsze informacje!

Kup teraz abonament!

Bioinformacyjna ofensywa dobiega końca.

2025-01-06 11:00
Krajowa kampania "Bio? No Logo!" trwa od 2023 roku. Jest skierowana do szerokiej publiczności. Według informacji Ministerstwa Rolnictwa i Żywności (BMEL), ma na celu promowanie korzyści ekologicznej produkcji rolnej jako szczególnie oszczędnej zasobów i przyjaznej dla środowiska formy gospodarki dla konsumentów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem