Minimum reklam. Maksimum konkretów o cenach owoców i warzyw.

Subscribe now!

HDE: Nastroje konsumentów z delikatnym wzrostem tendencji

2025-07-07 10:00
Według HDE można założyć, że pozytywny rozwój nastrojów konsumentów będzie kontynuowany, ale nie zyska znaczącej dynamiki. "Jeśli konsumenci pozostaną optymistyczni, można oczekiwać stopniowej poprawy" - powiedziano.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem