HHLA kontynuuje przyszłościowe inwestycje pomimo trudnych warunków
Według HHLA, ta słabość gospodarcza znajduje odzwierciedlenie w zyskach Grupy. Przychody Grupy spadły o 8,3% do 1 446,8 mln euro (w poprzednim roku: 1 578,4 mln euro). Wynik operacyjny Grupy (EBIT) spadł o 50,4% do 109,4 mln euro (w poprzednim roku: 220,4 mln euro). Marża EBIT wyniosła 7,6% po 14% w roku poprzednim. Skonsolidowany zysk netto po uwzględnieniu udziałów mniejszości

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".