Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

HHLA zamyka rok obrotowy 2024 z pozytywnym wzrostem przychodów i wyników.

2025-02-20 12:00
Zysk operacyjny grupy (EBIT) wzrósł o 22,7% do 134 mln euro i mieścił się w oczekiwanej widełkowej kwocie od 125 mln do 145 mln euro (w roku poprzednim: 109 mln euro). Zysk netto grupy po uwzględnieniu udziałów innych wspólników wyniósł 33 mln euro (w roku poprzednim: 20 mln euro).

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem