Minimum reklam. Maksimum konkretów o cenach owoców i warzyw.

Subscribe now!

Knuspr nawiązuje współpracę z Markant - skupiając się na atrakcyjnych cenach i dostępności.

2025-08-27 10:00
Współpraca, jak informuje Knuspr, poprawia kluczowe procesy, takie jak przetwarzanie płatności, zarządzanie danymi podstawowymi oraz elektroniczna wymiana danych, tworząc tym samym podstawę do poszerzenia asortymentu, zwłaszcza w segmencie cenowym wejścia na rynek, oraz poprawy dostępności produktów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem