Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Prezydent BGA ostrzega: Niemcy tracą konkurencyjność miejsca pracy

2025-09-02 10:00
Nowe dane dotyczące rynku pracy są dramatyczne. Musimy teraz pilnie wprowadzić reformy, które wzmocnią naszą lokalizację: obniżenie składek na ubezpieczenia społeczne, zmniejszenie zbędnych obowiązków sprawozdawczych oraz ulga w kosztach energii. Jeśli teraz nie podejmiemy działań naprawczych, grożą nam kolejne

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem