Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe a nawet ChatGPT-4o!

Kup teraz abonament!

"Projekt Schmatzi": Doświadczenie zakupowe dla dzieci z tyrolskich szkół podstawowych we współpracy ze SPAR

2025-02-03 10:00
W centrum programu było pytanie: "Na co należy zwracać uwagę podczas zakupów?" Dzieci uczyły się, co oznacza wybieranie sezonowych i lokalnych produktów, jakie istnieją certyfikaty jakości i dlaczego są ważne. "Zakupowe doświadczenie jest każdego roku wielkim wydarzeniem dla wszystkich".

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem