Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Promocja: Dziesięć procent zniżki dla klientów Lidla w marcu.

2025-02-28 10:00
W ten sposób Lidl spełnia oczekiwania klientów dotyczące wysokiej jakości produktów ekologicznych i z certyfikatem Bioland w atrakcyjnej cenie Lidl, tworząc ofertę na zwiększone zapotrzebowanie na produkty ekologiczne. Według Bundesverband Ökologische Lebensmittelwirtschaft (BÖLW), sprzedaż produktów ekologicznych i...

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem