Purchasing power: Niemcy i Austriacy w 2025 roku są prawie na równi - Szwajcarzy na czele
2025-03-27 12:00
Źródło:
Fruchthandel.de
Dane pokazują ponadto, że istnieją wyraźne różnice nie tylko między krajami, ale także wewnątrz poszczególnych krajów pod względem potencjału wydatkowego. Spośród trzech krajów w regionie DACH, Szwajcaria odnotowuje największy wzrost siły nabywczej.
Fruchthandel.de
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



