Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Studium: Sztuczna inteligencja otwiera ogromny potencjał oszczędności dla detalicznych sprzedawców - jednak pozostają wątpliwości

2025-04-22 10:00
Ankieta przeprowadzona przez firmę OnePoll wśród 250 niezależnych małych sklepów detalicznych wykazała, że 91% z nich wprowadziło technologię sztucznej inteligencji (KI). Najczęstsze obszary zastosowania to asystenci KI (39%), marketing (39%) i generowanie tekstów (38%). W typowym dniu oszczędzają oni

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem