Thomas Els przejmuje badania konsumenckie w AMI
Thomas Els studiował ekonomię na Uniwersytecie w Osnabrück do 1994 roku. Od 2009 roku pracuje jako analityk rynku w AMI.
Ostatnio, jako zastępca kierownika działu, był odpowiedzialny za projekty i projekty badawcze w imieniu klientów, głównie departamentów rolnictwa rządów federalnych i stanowych, ale także klientów z sektora prywatnego. Jest autorem

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".