W naszym własnym imieniu: magazyn Fruchthandel znalazł nowy dom
W ciągu ostatnich kilku tygodni starannie spakowaliśmy wiele mebli, sprzętu, segregatorów, długopisów, roślin biurowych i kubków i przenieśliśmy je do nowego domu. Oczywiście zabraliśmy ze sobą również naszą wiedzę, doświadczenie i pasję.
Taka przeprowadzka to zawsze nowy początek. Daje możliwość przełamania starych schematów myślowych,
Więcej. Przejdź do artykułuFruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".