Zatwierdzenie wprowadzenia na rynek znaku pochodzenia "Towar z niemieckiego rolnictwa"
Znak ten oznacza jakość i przejrzystość w produkcji żywności i może być stosowany w pierwszej kolejności dla następujących grup produktów:
Niemiecki znak pochodzenia może być również stosowany dla produktów mlecznych: mleka spożywczego, czystego jogurtu, czystego twarogu i ewentualnie dla innych produktów, pod warunkiem spełnienia kryteriów. Mleczarnie i handel

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".