ZVG konkretyzuje żądania ograniczenia biurokracji
"Nadmierne biurokratyczne wymogi i regulacje od lat stanowią obciążenie dla niemieckiego ogrodnictwa" - podkreślił sekretarz generalny ZVG Bertram Fleischer. "Protesty przeciwko planom oszczędnościowym w sektorze rolnym przywróciły tę kwestię do dyskusji - i to dobrze".
Przedsiębiorstwa ogrodnicze potrzebują ram prawnych i podatkowych, które można wdrożyć przy rozsądnym wysiłku

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".