Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Albert Heijn i Światowy Fundusz na Rzecz Przyrody (WWF) podjęły środki mające na celu zmniejszenie o połowę ekologicznego śladu w Holandii do 2030 roku.

2024-10-01 10:00
Źródło: Fruitnet.com
Albert Heijn jest według własnych słów pierwszym holenderskim supermarketem, który zobowiązał się do tego podejścia, aby zredukować swój ślad ekologiczny o połowę do 2030 roku.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem