Aldi Południe stawia na zrównoważony rozwój: Produkty ekologiczne i dbające o dobrostan zwierząt znajdują się w co trzecim koszyku zakupowym.
2024-10-01 10:00
Źródło:
Fruitnet.com
Według Aldi Süd, świadome zachowania konsumenckie odzwierciedlają się w rosnących obrotach towarów ekologicznych i dbających o dobrostan zwierząt, które wzrastają na obszarze sprzedaży Aldi Süd. Również w przypadku własnej marki ekologicznej Nur Nur Natur oraz roślinnej marki własnej MyVay dyskont odnotowuje wzrost zapotrzebowania.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem